• BIST 14539.61
  • Altın 6172.53
  • Dolar 46.4743
  • Euro 52.918
  • İstanbul 23 °C
  • Ankara 26 °C
  • İzmir 31 °C

Adana'da yangın iki evi kullanılamaz hale getirdi

Adana'da yangın iki evi kullanılamaz hale getirdi
Adana'nın Ceyhan ilçesi Kösreli Mahallesi'nde bir evde çıkan yangın, bitişiğindeki başka bir eve sıçrayarak her iki yapının da kullanılmaz hale gelmesine neden oldu.

Yangın akşam saatlerinde Ömer A.'ya ait tek katlı evde başladı. Evde kimsenin bulunmadığı sırada çıkan yangın, rüzgarın etkisiyle hızla büyüyerek Ekrem A.'ya ait bitişikteki eve sıçradı. İhbar üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri, yangını yaklaşık yarım saatte kontrol altına aldı.

Yangının çıkış nedeni ile ilgili inceleme başlatıldı.

İstanbul Haber Ajansı 

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
    Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim