• BIST 9394.23
  • Altın 2018.421
  • Dolar 31.0889
  • Euro 33.671
  • İstanbul 14 °C
  • Ankara 9 °C
  • İzmir 15 °C

Müşteri Temsilcileri Yapay Zeka İle “Her Dilden” Konuşacak

Müşteri Temsilcileri Yapay Zeka İle “Her Dilden” Konuşacak
Mplus, müşteri deneyimi ve operasyonel verimlilikte fark yaratan yapay zeka destekli ürünü Buzzeasy ile bulut ve bot teknolojilerini en iyi şekilde entegre ederek dünya çapında bu yönde bir çözüm sunabilen ilk şirket oldu.

Hız kazanan dijital dönüşüm, çağrı merkezi sektöründe şirketler ile müşteri temsilcilerini hedefleyen entegre çözümleri beraberinde getiriyor.

Buzzeasy; çağrı merkezi çalışanları için yabancı dil sorununu ortadan kaldırırken, eğitim modülü sayesinde çalışanlara farklı senaryolar üzerinden daha etkili bir eğitim sunabiliyor. Bununla birlikte müşteri temsilcilerine görüşmeler esnasında öneri cevaplar sunarak görüşmelerin sürelerini kısaltıyor ve verimliliğini artırıyor. 

Yazılımındaki API’lar (Uygulama Programlama Arabirimleri) sayesinde bütün sistemlere kolaylıkla entegre olabilen, Microsoft Sertifikalı Bulut Çagrı Merkezi Çözümü Buzzeasy, kullanıcılarının ihtiyacına yönelik hızlı ve kaliteli çözümler sunuyor. Mplus’ın tamamen kendi geliştirdiği ve yapay zeka entegrasyonlarıyla gelecek standartlarını belirmeye hazırlanan ürünü Buzzeasy; şirketler ile müşteri temsilcilerine görüşmeler esnasında öneri cevaplar sunarak görüşme verimliliğini artırırken, müşteri temsilcilerini farklı senaryolara karşı hazırlıyor. Farklı dillerde yazılı kanallardan gelen soruları anlık olarak çevirebilen teknoloji; dil bariyerinin ortadan kalkmasına ve dünyanın her yerine hizmet verilebilmesine de olanak tanıyor.

Yapay zeka temelli öneri cevaplar çağrı sürelerini kısaltıyor 

Yeni nesil teknolojilerin izinden giderek çağrı merkezi sektörünün dönüşümüne liderlik ettiklerini belirten Mplus Türkiye Satış & Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı, Ogan Atasagun, “Teknoloji şirketimiz Geomant’taki uzman ekiplerimiz tarafından geliştirilen yapay zeka destekli yeni ürünümüzle çağrı merkezlerini yalnızca müşterilerle konuşma yapılan statik alan algısından kurtarıp sorunsuz ve gelişmiş müşteri deneyimi sunabildiğimiz dinamik bir alana dönüştürüyoruz. Şirketlere hiçbir maliyet yaratmayan Buzzeasy ile çağrı merkezlerinin standartlarını yükseltiyoruz. Eşsiz bir müşteri deneyimi için yapay zeka temelli öneri cevaplar sunarak müşteri temsilcilerimizin tüm operasyonel süreçlerini kolaylaştırıyor, görüşme verimliliğini artırıyoruz” dedi. 

“Hizmet ihracatının önündeki dil bariyerini ortadan kaldırıyoruz”

Yazılı kanallar üzerinden çeviri yaparak bir çok farklı dilde hizmet verme imkanı sunan Buzzeasy’nin Türkiye’den dünyaya hizmet sunmayı kolaylaştıracağının da altını çizen Atasagun, “Müşterinin başka bir dilde ilettiği soruyu anında çevirip, müşteri temsilcimizin önüne kendi dilinde getirebileceğiz. Yine aynı şekilde müşteri temsilcisinin başka bir dilde cevapladığı soruyu, müşterilere kendi dilinde iletebileceğiz” diye konuştu. Farklı dillerde yazılı kanallardan gelen soruları istenilen dile anlık çevirerek hizmet ihracatında dil bariyerini ortadan kaldıracaklarına dikkat çeken Atasagun; bu gelişme ile çağrı merkezlerinin sınır ötesi yolculuğunu hızlandırdıklarını de sözlerine ekledi. 

Eğitim modülü sayesinde farklı senaryolar üzerinden daha hızlı eğitim sunuluyor

Atasagun, Buzzeasy’nin müşteri temsilcileri ve şirketlere sunduğu fırsatları şöyle aktardı: “Yapay zeka yazılımımız sayesinde müşteri temsilcileri artık daha hızlı öğrenip, farklı senaryolara karşı kendilerini daha iyi hazırlama imkanı yakalıyor. Buzzeasy’nin eğitim modülü ile daha hızlı ve özelleştirilmiş eğitimler sunarak müşteri temsilcilerini olası senaryolara karşı hazırlıyoruz. Müşterilerin sorularına uygun olası çözüm önerilerini hazırlayıp müşteri deneyimini artırıyoruz.”

İstanbul Haber Ajansı

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim