• BIST 14274.02
  • Altın 6129.23
  • Dolar 46.5914
  • Euro 53.073
  • İstanbul 29 °C
  • Ankara 26 °C
  • İzmir 34 °C

Yemek sonrası işçiler zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvurdu

Yemek sonrası işçiler zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvurdu
Zonguldak'ın Çaycuma ilçesinde iftar yemeği yedikten sonra zehirlenme şüphesiyle 30 işçi hastaneye başvurdu.

Zonguldak'ın Çaycuma ilçesinde iftar yemeği yedikten sonra zehirlenme şüphesiyle 30 işçi hastaneye başvurdu.

Filyos'taki liman inşaatında çalışan işçiler iftarda yedikleri yemekten sonra mide rahatsızlığı şikayetleri yaşadı. İddiaya göre haber verilmesi üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi. Limanda özel bir firmada çalışan 50 işçiden 30'u Çaycuma Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı. İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken olayla ilgili soruştursa başlatıldı.

Akşam yemeğinde ise tavuk sote, bulgur pilavı, salata, çorba ve tatlı olduğu öğrenildi.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
    Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim