• BIST 14274.02
  • Altın 6129.23
  • Dolar 46.5914
  • Euro 53.073
  • İstanbul 31 °C
  • Ankara 29 °C
  • İzmir 37 °C

Marketten meyve ve içecek çaldılar, hırsızlık anı kameraya yansıdı

Marketten meyve ve içecek çaldılar, hırsızlık anı kameraya yansıdı
Bursa'nın İnegöl ilçesinde bir marketin manav reyonundan meyve ve içecek çalan 2 şüpheli, güvenlik kamerasına yakalandı.

Bursa'nın İnegöl ilçesinde bir marketin manav reyonundan meyve ve içecek çalan 2 şüpheli, güvenlik kamerasına yakalandı.

Olay, saat 05.50 sıralarında Akhisar Mahallesi'ndeki bir markette meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, gece saatlerinde kapalı olan iş yerinin önüne motosiklet ile gelen 2 şüpheli, dükkan önünde bulunan reyondan poşetlere doldurdukları içecek ve meyveleri çaldılar. Şüpheliler geldikleri motosikletle kaçarak kayıplara karıştılar.

Hırsızlık anları güvenlik kamerası tarafından saniye saniye kaydedildi.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
    Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim