• BIST 14522.79
  • Altın 6164.44
  • Dolar 46.4715
  • Euro 52.9273
  • İstanbul 27 °C
  • Ankara 29 °C
  • İzmir 36 °C

İrem Derici: “Güzelim diye dava açmışlar”

İrem Derici: “Güzelim diye dava açmışlar”
Kanında tıbbi ilaç etken maddesi çıkan şarkıcı İrem Derici, İstanbul Adliyesi'nde ifade verdi.

İstanbul'da ünlü isimlere yönelik yürütülen uyuşturucu soruşturması kapsamında şarkıcı İrem Derici savcılığa ifade verdi. İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'nca, 'uyuşturucu veya uyarıcı madde kullanmak' iddiasıyla yürütülen soruşturma kapsamında kanında tıbbi ilaç etken maddesi çıkan Derici İstanbul Adliyesi'nde ifade verdi. Derici adliyede yaptığı açıklamada, "Çok güzelim diye dava açmışlar. Dosyayı kapatacağız işte biliyorsunuz, sonuçlarımız tertemiz çıktı" dedi.

 

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
    Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim