• BIST 14274.02
  • Altın 6129.23
  • Dolar 46.5914
  • Euro 53.073
  • İstanbul 29 °C
  • Ankara 26 °C
  • İzmir 34 °C

İran’daki depremde yaralı sayısı 165’e yükseldi

İran’daki depremde yaralı sayısı 165’e yükseldi
İran'ın Hoy kentinde dün meydana gelen 5.6 büyüklüğündeki depremde yaralı sayısı 165'e yükseldi.

İran'ın Hoy kentinde dün meydana gelen 5.6 büyüklüğündeki depremde yaralı sayısı 165'e yükseldi.

İran'ın Batı Azerbaycan eyaletine bağlı Hoy kentinde dün yerel saatle 06.46'da meydana gelen 5.6 büyüklüğündeki depremde yaralı sayısı arttı. Batı Azerbaycan Valisi Muhammed Sadık Mutemediyan yaptığı açıklamada, "Depremde yaralananların sayısı 165'e yükseldi. Yaralılardan 139'unun tedavileri ayakta yapıldı, 26'sının ise hastaneye yatışları gerçekleştirildi ve tedavileri devam ediyor" dedi. Mutemediyan, "Şu ana kadar yapılan incelemelerde depremin büyük bir hasara neden olmadığı görülüyor, ancak hasarın boyutu incelemeler tamamlandığında açıklanacak" ifadelerini kullandı.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
    Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim