• BIST 10276.88
  • Altın 2390.367
  • Dolar 32.335
  • Euro 34.7427
  • İstanbul 13 °C
  • Ankara 10 °C
  • İzmir 14 °C

İki şikayetten biri 'cep'ten geldi

İki şikayetten biri 'cep'ten geldi
BTK 2015'te gelen şikayetlerin yüzde 47,3'ü mobil hizmetlere yönelik oldu. Mobil sektörde en fazla şikayetin faturalardan kaynaklandığı belirlendi.

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumuna (BTK) 2015'te gelen şikayetlerin yüzde 47,3'ü mobil hizmetlere yönelik oldu. Mobil sektörde en fazla şikayetin faturalardan kaynaklandığı belirlendi.

BTK verilerinden derlenen bilgiye göre, geçen yıl kuruma iletilen şikayet sayısı bir önceki yıla göre yüzde 30 artarak 91 bin 374'e yükseldi. Sektörel bazda şikayetlerin dağılımına bakıldığında, en fazla tüketici şikayetinin yüzde 47,3 ile mobil hizmetlerle ilgili olduğu görüldü. Şikayetlerin yüzde 33,7'si internet, yüzde 10,2'si uydu platform, yüzde 8,2'si sabit telefonlar alanında gerçekleşti.

Geçen yılın son çeyreğinde kuruma iletilen şikayet sayısı ise bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 16 artışla 24 bin 830 oldu. Sektörel bazda en fazla tüketici şikayeti yüzde 45 ile mobil hizmetlerde görülürken, şikayetlerin yüzde 37'sinin internet, yüzde 9'unun sabit telefonlar, yüzde 9'unun uydu platform alanlarına yönelik olduğu belirlendi.

Söz konusu dönemde 1 milyon abone başına ortalama internet servis sağlayıcılığı hizmetine yönelik 950, uydu platform hizmetlerine yönelik 530, sabit telefon hizmetlerine yönelik 191, mobil elektronik haberleşme hizmetlerine yönelik 151 ve kablo TV hizmetlerine yönelik 91 tüketici şikayeti geldi.

Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
    Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim