• BIST 14274.02
  • Altın 6129.23
  • Dolar 46.5914
  • Euro 53.073
  • İstanbul 29 °C
  • Ankara 26 °C
  • İzmir 34 °C

Hong Kong’ta depo yangını: 3 bin 600 kişi tahliye edildi

Hong Kong’ta depo yangını: 3 bin 600 kişi tahliye edildi
Hong Kong'un Kowloon bölgesindeki bir depoda çıkan yangın nedeniyle yaklaşık 3 bin 600 kişi bölgeden tahliye edildi.

Hong Kong'un Kowloon bölgesindeki bir depoda çıkan yangın nedeniyle yaklaşık 3 bin 600 kişi bölgeden tahliye edildi.

Hong Kong'un en kalabalık bölgelerinden biri olan Kowloon'daki bir depoda henüz belirlenemeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri alevlere müdahale ederken, bölgedeki okullarda ve diğer binalarda bulunan yaklaşık 3 bin 600 kişi tahliye edildi. Yetkililer tarafından yapılan açıklamada, rüzgarla yayılan duman ve koku nedeniyle kapı ve pencerelerin kapalı tutulması tavsiye edildi. Yangın, itfaiye ekiplerinin 5 saatlik çabası sonucunda söndürüldü.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
    Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim