• BIST 102.791
  • Altın 227,255
  • Dolar 5,3221
  • Euro 6,0379
  • İstanbul 9 °C
  • Ankara 4 °C
  • İzmir 10 °C

İnanılmaz iddialar

Hasan Ulusoy

Toplum ne hale gelmiş…
Bir yere varıyorsun, az sonra söz açılıyor ve iddialar başlıyor.
Benim aklımı durduran iddiaları dinlerken tüylerim diken diken oluyor ve itiraz ediyorum.
İnanılacak gibi iddialar değil ki…

Diyorlar ki:- Bazı devlet memurları iktidar partisinin seçimini idare ediyor.
İktidar mitingini kalabalıklaştırmak için bazı okullar parmak kadar öğrencileri oraya gönderiyor.
Hatta idari izinli sayılıyor…
Olmaz kardeşim, bunlar suçtur, hiçbir devlet memuru bunları ya pa maz…
Bunlar laf, ben inanmıyorum…
Çünkü benim devletim şereflidir, memurları da şereflidir…

Yine bir başka inanılmaz iddia…
Sosyal Yardım amaçlı dağıtılan devlet yardımlarıyla iktidar partisine oy verilmesi telkin ediliyormuşşşş…
Hatta bu konuda bazı kaymakamlar bile devreye giriyormuşşşş…
Eee, devenin nalı…
Adı üstünde mışşş, muşşşş…
Ayıp beee, bunu devletimin şerefli meurları yapamaz değil yapmaz.
Hele bir kaymakam bu kadar adi bir role soyunmaz kardeşim, şerefli olmaya mecbur olan makam sahipleri böyle bir şeyi yapmaz.
Buna da inanmıyorum…

Hele bir saçmalık daha…
Kaymakamlar, valiler muhtarları toplayıp iktidar partisine oy vermezseniz sizin zararınıza olur, yardımlar kesilir, diyorlarmışşşş.
Bir koca yalan daha…
Yapmayın kardeşim, bu dedikodulara inanmayın.
Kaymakamlar valiler şerefli insanlardır, böyle bir bayağılığa tenezzül etmezler..
Onlar tarafsız insanlardır böyle bir namertliğe bulaşmazlar.
İnanmıyorum….

Şuna ne dersiniz?
Bazı kurumlarda devlet memurları tehdit ediliyormuş.
Filan partide olmazsanız başınıza iş açarsınız gibi sözler söyleniyormuş…
Devletten yardım alanlara yapılan tehditler gibi…
İnanmam bunlara…

Bakın beyler…
Bu devletin memuru belli bir partiye oy verebilir, fikri olabilir…
Ama makamını ve devletin imkânlarını bir parti lehine kullanacak kadar şerefsizliğe tenezzül etmezler.
Benim vatandaşlarım, oylarını tehditten korkarak kullanacak kadar alçak değildir.
Ben bu iddialara katılmıyorum..
Çünkü benim devletimin odacısından valisine kadar hepsi şereflidir…

Yorumlar
Av. Yüksel EVCİ
11 Haziran 2011 Cumartesi 14:26
Tebrikler
Sayın hemşerim Hasan Ağabey;
Yazınızı zevkle okudum. Çok zekice -ve cesurca hazırlamışsınız. Hissiyatınızı paylaşıyorum.
Saygı, sevgi ve hürmetlerimi yolluyorum.
94.123.79.161
A. Kemal Çözen
06 Haziran 2011 Pazartesi 22:05
Çok zeki ve muammalı br yazı
Hasan beeey, katılmadığın iddiaların olduğunu biliyorsun ama edebiyatçılığını da kullanarak innamıyorum derken iddiaları gösteriyorsun. Gurban olduğum biz bunları göre göre yaşıyoruz. Şerefsizleri çook görüyoruz. saygılar
88.227.61.194
Emrah Altıkulaç
01 Haziran 2011 Çarşamba 10:33
aynen eyvallah
Sayın Ulusoy bu söylentileri hep duyuyoruz. Aslı var ise yapanlar şerefsizdir. Bende inanmak istemiyorum ama Anadolu bu iddialarla kaynıyor. Ama sende biraz hesaplı yaz, yoksa Silivriye götürüler.
88.231.154.230
Yazarın Diğer Yazıları
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 293 75 48 | Faks : 0212 293 75 49 | Haber Scripti: CM Bilişim