• BIST 14331.21
  • Altın 5987.84
  • Dolar 46.4879
  • Euro 52.8058
  • İstanbul 26 °C
  • Ankara 29 °C
  • İzmir 31 °C
» »

Manga - We could be the same

Manga - We could be the same
2010 Eurovision Şarkımız bu sene Manga'dan "We could be the same"
İzlenme: 1984
Yorumlar
bektaş ildeş
06 Mart 2010 Cumartesi 15:19
BENİM GÖRÜŞÜM
GÖNÜL İSTERKİ HERSEFERİNDE TÜRCE müzik söylensin am tabikii olmuyor bence güzel ama erevizyon daki söyleyecekleri perfornas hali önemli biraz daha esturoman eklemeleri daha güzel olur sarkıya sadece sözler hakim müzigi arka pılanda kalmış birazdaha iç içe getire bilirler hadise gibi fıyosko olmasın basarılar
78.167.68.206
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim