• BIST 106.862
  • Altın 145,039
  • Dolar 3,5263
  • Euro 4,1266
  • İstanbul 24 °C
  • Ankara 17 °C
  • İzmir 25 °C

Twitter yasağına ünlülerden tepkiler

Twitter yasağına ünlülerden tepkiler
Twitter kullanıcıları yasağı takmadı! Yasakla birlikte DNS değişikliği ve VPN yardımıyla giriş yapan kullanıcılar, yasağa tepki gösterdi.

Twitter yasaklandı; ancak DNS değişikliği yapan ünlüler yine Twitter üzerinden kararı eleştirmeye devam ediyor. İşte ünlülerin Twitter yorumları;

Sinan Oğan @sinan_ogan
Bir ara Yetmez ama EVET diyen kelaynaklar vardı. Neredeler acep? Hadi buyurun. Yetti mi? Yoksa bu da mı yetmez?
 
Kaan Kural @kaankural
Tam kapatamamışlar bu twitter'ı. Yakındır ama. Durmak yok sansüre devam.
 
Melis Alphan @melisalphan
dibin dibine doğru uzun bir adım attık. ya batacağız ya çıkacağız
 
Hande Yener @handeyener
Hopp
 
İdris Bal @idrisbal
Tweet lobisi

Uğur Gürses @ugurses
Şanghay Beşlisi'ne girdik işte...
 
Nasrullah Ayan @nasrullahayan
1 ay deneme bedava VPN ler var .. Nasılsa 1 aya bunlar gider :)
 
Cemil İpekçi @CEMIL_IPEKCI
Şu mübarek perşembe gecesi Nevruz öncesi Rabbimden burayı engelliyenleri tez vakit bu dünyadan engellesin inşallah
 
enver aysever @enveraysever2
yasak senin adın
 
Emre Uslu @EmreUslu
Rıza Zarrap'ın twitter hesabı ne bilen var mı? Rica etsek bir kaç kutu gönderse de açtırsa twitteri ya... :((
 
Nurcan Akad @nurcanakad
acaba neden bu kadar korktu, ne geliyordu.. insan merak ediyor
 
Serdar Gökalp @serdargokalp
beyler dumanla haberleşicez. kuru odun toplayın.
 
İhsan Yılmaz @ihsanylmz
Twitter'ı kim yasaklar: Gizlemek zorunda olduğu pislikler olan 1 suçlu yasaklar. Millet, düne kadar ikna olmadıysa da bugün oldu: Hırsızsınız!
 
Hakan Hepcan @hakanhepcan
Evet son tivitleri alalim..
 
Seyit Ali Aral @seyitaliaral
Şimdi İran düşünsün!
 
Mehmet Baransu @mehmetbaransu
Twiter kapatîldı. Bölge bölge kapatılıyor. Biraz önce Eyup kapatıldı. Şimdi başka bir yere geldim ve giriyorum. Birazdan burası da kapanır
 
Bejan Matur @bejanmatur
hep bu ekinoks yüzünden...!
 
Melike Demirağ @melikedemirag
Utanç verici bir durum. Sosyal medya yasaklanamaz.
 
İsmail H. Polat @ismailhpolat
Şimdi Twitter kapanmış mı oldu yani ? Ulen sabaha kadar bütün Türkiye buraya girmenin her türlü yolunu keşfetmezse hocalığı bırakacam:)
 
Elif Ilgaz @elifilgaz
ve ben de telefondan giremiyorum artık
 
Doğu Yücel @doguyucel
Organları birer birer iflas eden adam gibi ölüyor Twitter... O kadar distopya okuduk, böylesini görmedik.
 
Cem Altınsaray @altinsaray
bir sözüm de hala akp'ye oy atacak olan arkadaşlara. bir düşünün. bu adam neden korkuyor. neden insanları susturmak istiyor. sadece düşünün.
 
Alper Sarı @alperseri
ARKADAŞLAR BUNDAN SONRA HEP KADIKÖY BOĞA'DA BULUŞUYORUZ
 
Atilla Taş @AtillaTasNet
Hakkınızı helal edin, iyi kötü günlerimiz oldu Twitter'da, Ben müziğe dönüyorum mecburen,ilk şarkımın adı "Korkma titre"olacak,şimdiden özür!
 
Levent Kazak @levent_kazak
kapalı twitter daha bi heyecanlı..
 
Serdar Akinan @serdarakinan
Şüphem kalmadı...Çok ciddi bir görüntü veya belge var ki twitter'a erişimi engellediler!
 
Ömür Özdemir @ceriLevis
haa kapanmazsa da ne alâ.. ama heves kalmadı bende valla
 
Hayko Cepkin @HAYKOCPQN
Sen tüitırın kökünü kazıya dur. Biz senin kökünü kazıyacağız. Kesin bilgi.
 
Yekta Kopan @yektakopan
2014 yılında bir gece, kademe kademe özgürlüğün ve iletişimin karartıldığını yaşadığımız bir gece. Tarihe not düşülsün. Unutulmasın.
 
İdris Bal @idrisbal
Twittera erişim engellenmiş. Kuzey Kore'ye hoşgeldiniz
 
Cem Davran @cdavran
Twitter falan kapatılamaz, yemeyin bu numaraları. Yakında, ben şunu kastettim açıklaması gelir.
 
Mahir Zeynalov @MahirZeynalov_
Twitter yasaklanırsa, bir gün hepiniz "keşke biz de sınır dışı edilseydik" diyeceksiniz.
 
Esin Övet @esinovet
Yani simdi bugün son günümüz mü???
 
Cenk Sidar @cenksidar
Twitter'ı yasaklayınca kendisine karşı muhalefetin güçleneceğini anlasaydı zaten bugün içinde bulunduğu duruma düşmezdi!
 
Aslı Aydıntaşbaş @asliaydintasbas
Nasıl bir danışman kadrosu varsa artık, diyemiyorlar ki ”Bu işi daha önce Mübarek denedi. 2009'da İran, 2011'de İran denedi. Aman ha!”
 
Stelyo Pipis @stelyop
Hiçte kapatma falan yok bırakın birbirinizi doldurmayı ahaada tweet atıyorum işte
 
Attila Özdemiroğlu @attilao
Herkes Burada mı? Yoklama :))
 
Demet Evgar @dmtevgar
Tadilat nedeniyle kapatıyoz mu, nooldu@)) ?? #seninbirkalbinvar bunu bil yeter.... @)
 
Doğa Rutkay @Doarutkay
Arkadaşlar ekran kararıyoooor yazılar siliniyorr harfler eksik saya yenilenmiyor mentionlar uçtuuuu (son sözler) !!:))
 
Oktay Kaynarca @Kaynarca_Oktay
Tweeter i kapat, facebook u yok et, interneti engelle de aklımızı vicdanımızı yüreğimizi nereye gömeceksin?
 
Şebnem İşigüzel @Sebnemisiguzel
Ölüyoruz.
 
Ergun Babahan @ebabahan
Bu tablonun sorumlusu ne yazık ki Abdullah Gül'dür
 
Sevinç Eratalay @EratalaySevinc
nasıl bir tapesi varsa korkudan apar topar kapatıyor ülkeyi..yuuuuh!!!
 
Sarp Apak @sarpapak81
En kritik twiti yanlış attım :p
 
Şafak Ongan @safakongan
Ulan acaba kapamaya benden mi başladılar? 3G le çalışmadı wifi ya geçince çalıştı Twitter
 
Doğa Rutkay @Doarutkay
Tivitır kapanırsa ayvayı yeriz bu net söyliim. Ben bayaa korkuyorum.. Artık biz ayrılamayız çünki. Bunun bi yolu olmalı. Postaneeeee!! Stop!
 
Hakan Yılmaz @OYUNADAMI
Hadi toparlanın gidiyoruz...

www.istanbulhaber.com

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 293 75 48 | Faks : 0212 293 75 49 | Haber Scripti: CM Bilişim