• BIST 10218.58
  • Altın 2444.587
  • Dolar 32.193
  • Euro 34.7877
  • İstanbul 15 °C
  • Ankara 15 °C
  • İzmir 16 °C

Turizmci Hikmet Atilla 2016 Yıl Beklentilerini Sıraladı

Turizmci Hikmet Atilla 2016 Yıl Beklentilerini Sıraladı
Didim Ticaret Odası Meclis Üyesi ve Turizmci Hikmet Atilla 2016 yılına öncesi değerlendirmelerde bulundu.

Didim Ticaret Odası Meclis Üyesi ve Turizmci Hikmet Atilla 2016 yılına öncesi değerlendirmelerde bulundu. Atilla yurt dışı ve yurt için çalışmalarının önemli olduğunu ifade ederek "Didim olarak önümüzde ki sıkıntılı günleri rahat atlatabiliriz, önemli olan, klasik tanıtım etkinlikleri yanın da, diğer tanıtım etkinliklerini de devreye sokmak gerekli." dedi.

Didim Ticaret Odası Meclis Üyesi ve Turizmci Hikmet Atilla 2016 yılına öncesi değerlendirmelerde bulundu. Atilla yaptığı açıklamada şunları kaydetti; " Yeni bir yıla girerken, Turizm de olan gelişmeler kuşkusuz turizm kentin de yaşayan bizleri derinden ilgilendirmektedir. Didim, özünde krizden dolayı öne çıkan ülkelerden fazla turist almamaktadır. Fakat burada şuna dikkat etmek gerekir, Didim'in belirli dönemlerde ciddi turist aldığı ülkeler eski Sovyet Bloğuna (Bulgaristan, Romanya, Polonya, Sırbistan, vb.) bağlı ülkelerdir, her ne kadar, zaman zaman düşük bütçeli oluşlarından bu insanların gelmelerine karşı olduksa da, şu anda her geleni kabul edip, başımızın tacı yapmalıyız, dolayısıyla, bu ülkelerin Turizm de Rusya'nın etkisine girmemeleri için çalışma yürütmeliyiz. Mesela bu konu da Sırbistan'ın siyasi bir açıklaması oldu, bu açıklamayı ciddiye alıp, ona göre hareket etmek gerekmektedir. Balkan ülkelerine yönelik özel bir çalışma yürütülmeli.

İngiliz pazarı hem Didim hem de Ege Bölgesi için önemli bir pazardır. Bu ülkeye yönelik çalışmaları diğer destinasyonlar (Kuşadası, Bodrum, İzmir, Çeşme) ile ortaklaşa yürütmeliyiz. Almanya pazarı bizim için önemli bir pazardır. Ufak oteller ve ikinci konutlar Almanya pazarından beslenmekteler. Buraya yönelik çalışmaları hem fuarlar da hem de fuar haricin de yürütmemiz gerekmektedir, bu ülkenin basınını ve Sivil Toplum Kuruluşlarını bu çalışmalarımıza ortak etmeliyiz. Tabi ki iç turizm hareketliliği de bizim için önemlidir. Yurt içi pazarına yönelikte çalışma yürütmemiz lazım, çok pratik bir çalışma aklıma gelmekte, hedef şehirleri tespit edip, bir aracı Didim olarak giydirip, hedef şehrin kalbinde görsel etkinlikler düzenlemek önemli olabilir. Didim olarak önümüzde ki sıkıntılı günleri rahat atlatabiliriz, önemli olan, klasik tanıtım etkinlikleri yanın da, diğer tanıtım etkinliklerini de devreye sokmak. Planlı bir şekilde gelişmeleri takip edip, ona göre önlem almaktır."

Kaynak: Haber Kaynağı
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
    Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim