• BIST 10276.88
  • Altın 2390.367
  • Dolar 32.335
  • Euro 34.7427
  • İstanbul 16 °C
  • Ankara 17 °C
  • İzmir 19 °C

‘Sıradaki Adım’ reklamlarında tanınan sunucu kamera karşısına geçecek

‘Sıradaki Adım’ reklamlarında tanınan sunucu kamera karşısına geçecek
Filo kiralama şirketi LeasePlan, "What's next?" (Sıradaki Adım) sloganıyla 32 ülkede başlatılan kampanya kapsamında, dünyaca ünlü otomobil programlarının...

Filo kiralama şirketi LeasePlan, "What's next?" (Sıradaki Adım) sloganıyla 32 ülkede başlatılan kampanya kapsamında, dünyaca ünlü otomobil programlarının sunucusu Richard Hammond ile el sıkıştığını duyurdu.

Dünyanın en büyük filo kiralama şirketlerinden biri olarak 32 ülkede araç filosunu yöneten ve bu yıl Türkiye'deki 10'uncu yaşını kutlayan LeasePlan, yeni dönemi simgeleyen "What's next?" kampanyasına dünyaca ünlü bir isim olan Richard Hammond'la start verdi. Yenilikçi mobilite çözümlerini ön plana çıkaran ve sektördeki sürdürülebilir büyüme stratejisinin odak noktası olarak en yeni mobilite teknolojilerini ve alışkanlıklarını kullanan LeasePlan, yaklaşık 3 dakikalık kampanya filminde, başrolü Top Gear ve The Grand Tour programlarının sunucusu olan Richard Hammond'a veriyor.

Çekimler ABD'de

Amerika Birleşik Devletleri'nin Los Angeles şehrinde çekilen "What's next?" filminde, en yeni mobilite çözümleri işlenirken; LeasePlan'in müşterilerine sunacağı önemli kazanımların altı çiziliyor. LeasePlan CEO'su Tex Gunning konuyla ilgili olarak "LeasePlan olarak dünya çapında 50 yılı aşkın süredir otomobilleri hizmet olarak müşterilerimize sunuyoruz. Bu nedenle mobilitede "herhangi bir araç, herhangi bir zamanda, herhangi bir yerde" bakış açısıyla dönüşüme liderlik edebilecek donanıma tam olarak sahibiz. İnsanların kendilerine bir otomobil satın almak yerine otomobili bir hizmet olarak almak istediği bir dönemdeyiz. Eşzamanlı olarak otomobil teknolojileri de sürekli bir değişim ve gelişim içinde, içten yanmalı motorlardan hibrit, elektrikli ve otonom araçlara geçiş yapılıyor. LeasePlan hızla değişen bu dünyada "What's next / Sıradaki Adım'ı müşterilerine sunan ve bu alanda kabul gören bir şirket olmayı hedefliyor" yorumunda bulundu.

Şirket açıklamasına göre, kampanya kapsamında birçok yenilikçi What's next / Sıradaki Adım bakış açısına uygun ürün ve hizmet seçenekleri hazırlandı. KOBİ'ler için hazırlanan "Hemen Kullan" tekliflerinden, uluslararası işletmeler için sunulan "Tek muhatap, tek sözleşme" yaklaşımına, çağın en önemli konularından biri olan sürdürülebilirliği filo yönetimindeki 3 önemli faktörden biri olarak ele alıp 360 formülü ile müşterilerine sunmaktan, elektrikli araçların yaygınlaştırılması için yapılan girişimlere kadar geniş bir yelpazede olan ürün ve hizmetler 32 ülkede aynı anda pazara sunuluyor.

‘Sıradaki Adım’ reklamlarında tanınan sunucu kamera karşısına geçecek

‘Sıradaki Adım’ reklamlarında tanınan sunucu kamera karşısına geçecek

Kaynak: Haber Kaynağı
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
    Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim