• BIST 106.736
  • Altın 141,095
  • Dolar 3,5210
  • Euro 4,0955
  • İstanbul 22 °C
  • Ankara 18 °C
  • İzmir 23 °C

Geleneksel markaya gençlik iksiri!

Geleneksel markaya gençlik iksiri!
Gençlerin gardırobuna girmeyi hedefleyen KİP, reklam yüzü olarak futbolcu Salih Uçan’ı seçti. Marka koleksiyonunu ‘trendi’ hale getirdi

Erkek giyim markası KİP, strateji değişikliğine giderek genç erkekleri hedefine koydu. Renkli, dinamik ve trendi koleksiyonuyla genç erkeklerin gardırobuna girmeyi planlayan marka, bu amaçla yeni Reklam yüzü olarak da Roma futbol takımında oynayan ünlü futbolcu Salih Uçan’ı seçti.
İtalya’nın başkenti Roma’da düzenlediği basın toplantısında yeni stratejileri hakkında bilgi veren KİP İcra Kurulu Üyesi ve Satış Pazarlama Direktörü Zeynep Doğan, markayı daha genç bir tüketici profiline taşıdıklarını söyledi. Doğan, “Fiyat stratejimizi sektörel rekabet ve müşteri beklentilerine dayanarak yeniden konumladık. Yeni koleksiyon, tasarım ve fiyatlarımızla daha genç kitleyle buluşacağız” dedi.

 

Çekimler 9 saat sürdü
Fenerbahçe’den İtalyan futbol takımı Roma’ya transfer olan 21 yaşındaki oyuncu Salih Uçan, KİP’in reklam kampanyası kapsamında ilk kez kamera karşısına geçti. Uçan, KİP’in Traveller koleksiyonu için tercih edildiği için mutlu olduğunu belirterek, şunları söyledi:
“Çok keyifliydi. 40 saniye süreceği söylendi ama çekim 9 saat sürdü. KİP’in hem takım elbise ve gömlekleri, hem de casual giyimi güzel. Kırışmıyor, ütü gerektirmiyor. Tarzıma tam uyuyor. Traveller erkeklerin yeni yol arkadaşı olacak.”

 

Parfümlü, kırışmayan takım
Özellikle sık seyahat eden erkeklerin kendilerini rahat ve şık hissetmeleri için tasarlanan ‘Traveller’ koleksiyonunun bu gelişimin simgesi olduğunu dile getiren Doğan, şunları söyledi:
“Bio parfümlü, kırışmaz takım elbise ve ütü gerektirmeyen gömlek bu koleksiyonun yıldızı oldu. Nisanda tüketiciyle buluşturduğumuz bu koleksiyon kısa sürede tüm satışlarımızdan yüzde 15 oranında bir pay aldı. Yıl sonunda satışlarımızı yüzde 50 oranında artırmayı öngörüyoruz. Bu koleksiyonda kırışmayan, hafif kumaşlardan tasarlanan takım elbise, özel kesim ceket, ütü gerektirmeyen gömlek, katlanabilir trençkot, özel seyahat çorabı bulunuyor. Mağazalarımızda yer alır almaz erkeklerin dikkatini çekti.”
Doğan, ‘reklam yüzü’ Salih Uçan’ın gençler için rol model olduğunu da vurgulayarak, “Hem iyi bir sporcu hem de kendini iyi yetiştirmiş bir genç. Çok sık seyahat ediyor, özel ortamlarda bulunması gerekiyor. Bizim Traveller koleksiyonumuzun hem ruhunu, hem de ürünlerini çok iyi taşıyan biri” dedi.

 

10 yeni mağaza
Türkiye’de 30 ilde 48 KİP mağazası bulunduğu belirten Doğan, yeni mağaza stratejileri hakkında şu bilgileri verdi:
“2015 sonunda açacağımız 10 yeni mağaza ile bu sayıyı 58’e çıkaracağız. İstanbul’un yanısıra Diyarbakır, Sakarya, Van, Kocaeli, Batman, Siirt, Kars gibi Anadolu şehirleri de hedef şehirlerimiz arasında. İlk yurtdışı mağazamızı Özbekistan’da açtık. Bakü ve Bağdat’ta da açacağız.”
Doğan, “Sektör fiyat odaklı rekabet ediyor. Yeni fiyat stratejisi oluşturduk. Müşteri satın aldığı ürünün kısa bir süre sonra indirime girmesini istemiyor. Kendini kandırılmış hissediyor. İndirime karşı değiliz ama fiyatta net duruşumuz olacak” dedi.

 

Bakımlı erkekler çoğaldı
Zeynep Doğan, 18-55 yaş arasındaki bütün erkeklere hitap eden koleksiyonları olduğunu aktararak, şunları söyledi:
“Takım elbiselerimizin fiyatı 399 TL’den başlıyor. Türk erkekleri geçmişe göre kendine daha çok bakıyor, iyi giyinmeyi seviyor. Ürünün fonksiyonu ve rahatlığı kadar şıklığı da önem kazandı. Bu yıl trend olarak casual öne çıkıyor. Ancak takım elbise satışlarında da artış var. Yeni Moda olarak paçalar ve ceket boyları kısaldı. Örgü kravatlar tercih edilmeye başladı.”

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 293 75 48 | Faks : 0212 293 75 49 | Haber Scripti: CM Bilişim