• BIST 9915.62
  • Altın 2440.177
  • Dolar 32.4575
  • Euro 34.7559
  • İstanbul 16 °C
  • Ankara 17 °C
  • İzmir 17 °C

Didim Ticaret Odası, GEKA’dan Bir Destek Daha Aldı

Didim Ticaret Odası, GEKA’dan Bir Destek Daha Aldı
Didim Ticaret Odası Başkanı Şaban Üstündağ düzenlediği basın toplantısından GEKA'nın destekleriyle İlçedeki odaya üye esnaflara ve çalışanlara...

Didim Ticaret Odası Başkanı Şaban Üstündağ düzenlediği basın toplantısından GEKA'nın destekleriyle İlçedeki odaya üye esnaflara ve çalışanlara yönelik olarak Müşteri memnuniyeti eğitimleri düzenleyeceklerini söyledi.

Didim Ticaret Odası, Güney Ege Kalkınma Ajansından üçüncü desteğini üyelerine üzerine aldı. Konuyla ilgili oda binasında basın toplantısı düzenleyen Oda Başkanı Şaban Üstündağ'a yönetim kurulu Mekin Subaşı'da eşlik etti. Üstündağ, uzun yıllardır ilçede üyelerin eksikliğini dile getirdiği ve zaman zamanda müşterilerin işyerlerinden memnuniyetsizlik dile getirdiği hususla ilgili Müşteri memnuniyeti eğitimleri düzenleyeceklerini söyledi. GEKA'ya konuyla ilgili başvuruda bulunduklarını ve odaya kayıtlı üyelerin ve yanlarındaki çalıştırdıkları elemanlara yönelik eğitimlerin verileceğini belirten Üstündağ "İnanıyorum ki esnaflarımız ve çalışanları bu eğitimlere katılacak. Bu eğitimlerin öneminin farkına varacaklar." dedi. Oda Başkanı Üstündağ bu eğitimlerin gelecek süreçte genişletilebileceğini belirterek Esnaf Odasıyla da işbirliği yapabileceğini vurgu yaptı.

Üstündağ "Geçtiğimiz aralık ayında GEKA Teknik Destek Programı kapsamında başvurduğu Müşteri Memnuniyeti Eğitimleri destek almaya hak kazandı. Bu kapsamda yapılacak Etik ve İş Ahlakı, Müşteri ilişkileri Yönetimi, Pazarlama ve Satış Teknikleri ile İç ve Dış Müşteri Memnuniyeti başlıklarında yapılacak birer günlük eğitimlere Didim Ticaret Odası üyeleri ve üye firmaların çalışanları katılabilecekler. Artık rekabetin öne çıktığı günümüzde müşterisiyle, çalışanıyla doğru iletişim kurmak son derece önemlidir. Müşteri ilişkilerini iyi yönetememek ülkemizin, bölgemizin ve ilçemizin ortak sorunudur. Bu sorun hizmet sektörü basta olmak üzere tüm is alanlarına sirayet etmektedir. Aksi durum turizm ilçesi oluşumuzdan dolayı ilçemize ve ilçe ekonomimize zarar vermektedir. Bu konuda müşteri memnuniyetinin sağlanması için Odamıza gelen tüm istek, talep, ihtiyaç ve şikâyetleri dikkate alarak bunları çözmeye yönelik 4 ana başlıkta 3 gün sürecek 20 saatlik eğitim yapılacak. Bu eğitimlerden Oda üyesi firma sahipleri ve üye firmaların çalışanları yararlanacaktır. Eğitime katılmak isteyenlerin Başvuru yapmak için odamıza bizzat başvurmaları ve ya http://www.didimto.org.tr/egitimler linkinden online başvuru formu doldurulmaları gerekmektedir. Son başvuru tarihi 26 Şubat Cuma günüdür" dedi.

Didim Ticaret Odası, GEKA’dan Bir Destek Daha Aldı

Didim Ticaret Odası, GEKA’dan Bir Destek Daha Aldı

Kaynak: Haber Kaynağı
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim