• BIST 9142.4
  • Altın 2325.163
  • Dolar 32.3729
  • Euro 34.9661
  • İstanbul 20 °C
  • Ankara 21 °C
  • İzmir 25 °C

'Marka yaratmak vatanseverliktir'

Şampuanda bir dünya markası yaratmayı başaran ünlü güzellik ve estetik uzmanı Dr. Hamid Aydın, 'Türk işadamı marka yaratmaktan korkmamalı. Marka yaratmak gerçek vatanseverliktir' dedi.

Turizm Hekimliği , Saç ekimii, Estetik ve Güzellik sektörüne getirdiği yenilikler katıldığı ve yönettiği
TV programları, gazete ve dergi yazarlığıyla haklı bir üne kavuşan Dr. Hamit Aydın
Zigavus Sarmısaklı Şampua'ın adım adım nasıl dünya markası haline geldiğini anlattı:
 
'Avrupa Birliği'ne ardında dünya eczanelerine giren ve saç dökülmesini engelleyen ilk Türk şampuanı
Zigavus 2007 yılında İzmir'de doğdu. 5000 yıllık bir gelenek olan sarmısak mucizesi, doğal
tedavi yöntemlerinin vazgecilmez hammaddesidir. Bu projede tüketiciyle duygusal bağımız tam da burada başladı.
Saç dökülmesi tedavisi konusunda etkisi herkes tarafından kabul gören sarmısak kokusu nedeniyle kullanılmamaktaydı.
Zigavus sarmısağın içindeki kükürt bileşikleri ve kokuya yol açan maddeleri izole ederek
sarmısak mucizesini şampuan olarak saç sorunu olanların hizmetine sunduk.
 
Türkiye'de bir ilk olan kokusuz sarmısaklı şampuan öncelikle kaliteye
önem vererek tüketiciyle duygusal bir bağ kurmayı başardı. Tüketici memnuniyetini ön plana alarak
sektördeki yerimizi aldık. 2010 yılına kadar ürünümüzü ciddi bir marka yönetimii ve pazarlama iletişimiyle
eczane raflarına titizlikle sokmayı başardık.
 
Zigavus'un yurt içindeki başarısı bize yeterli gelmedi. Önce Almanya'nın önde gelen Dermatologlarına
ürünümüzü sunduk. Alman dermatologlar kokusuz sarmısaklı şampuanımızın saç dökülmesi,
seboreik dermatit, saçkıran gibi rahatsızlıkları tedavi edici özelliğini gördüler ve aAmanlara önerdiler.
 
Biyosidal testleri Ege Üniversitesi İlaç Geliştirme Farmakokinetik Araştırma Uygulama Merkezi
(ARGEFAR) tarafından yapılan Zigavus, Almanya'dan sonra İngiltere ve Avrupa Birliği
ülkelerinin eczane raflarında yerini almayı başardı. Japonya'da tüketicinin büyük beğenisini
kazanan Zigavus, Rusya, Azerbaycan ve Ortadogu'da bir Türk markası olarak tüketiciye
ulaşmaktadır.
Başta AB ülkeleri olmak üzere çok ciddi sağlık kurumlarından gurur verici sertifikalar almayı başardık.
Zigavus'un proje yöneticisi olarak global anlamda gerek hekim gerekse tuketiciyi duygusal olarak yakaladık.
Zaten marka olmak da gerçekte budur.
 

 

Türk işadamı marka yaratmaktan korkmamalı

 

Yürüttüğüm birçok proje global anlamda marka oldu.

Şunu söylüyorum. AB ülkelerinde Rusya'da Japonya'da itüketiciye Türk Malı olarak

ulaşabiliyorsan en büyük vatan hizmetini yapıyorsun demektir.

Marka yaratmaktan korkmuyorsan, yaratmayı da, yönetmeyi de bilmen lazım.

İşadamlarımız korkmadan marka yaratmayı ve yönetmeyi araştırıp işe soyunmalı

Marka yaratma ve yönetmeyi incelemeden atılan adımların sağlıksızdır.

İSTANBUL HABER AJANSI

www.istanbulhaber.com

www.aksiyonhaber.com

www.thyhaber.com

www.turkishmaritime.com.tr

www.ulasimonline.com

www.golkartalgol.com

www.denizhaber.com.tr

Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim