• BIST 97.717
  • Altın 143,837
  • Dolar 3,5683
  • Euro 3,9936
  • İstanbul 17 °C
  • Ankara 9 °C
  • İzmir 18 °C

Vücut yapan kadında penis çıktı

Daha diri bir vücut için spor salonuna giden genç kadın burada aldığı steroid ilaç yüzünden erkeğe dönüştü.
Londra'da yaşayan 28 yaşındaki Candice Armstrong kullandığı steroidlerden sonra cinsel organının klitoris bölgesinde küçük bir penisinin çıktığını söyledi.
 
GÖĞÜSLERİ DE KAYBOLDU
 
Göğüsleri kaybolan kollarında adaleler çıkan genç kadının saçları döküldü, yüzünde ve vücudunda kıllar çıkmaya başladı.
 
Armstrong, ilacı bıraksa da eski haline dönemiyor. Eski barmaid Candice Armstrong'in, bir ilaçla kaybettiği kadınlığının hikayesi belgesele konu oldu.
 
 
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 293 75 48 | Faks : 0212 293 75 49 | Haber Scripti: CM Bilişim