• BIST 9716.77
  • Altın 2427.694
  • Dolar 32.5699
  • Euro 35.0032
  • İstanbul 22 °C
  • Ankara 28 °C
  • İzmir 23 °C

THY'den skandal kayıt

THY'den skandal kayıt
THY'nin bir müşterisini sisteme 'Yavş.k Yavş.koğlu' şeklinde kaydetmesi krize yol açtı

Bir Türk Hava Yolları (THY) müşterisinin şikâyet dilekçesine aldığı cevap sosyal medyada olay yarattı. Kutsal Bayraktar isimli vatandaşın ismi yerine şikayet dilekçesine verilen cevapta 'Sayın Yavş.k Yavş.koğlu" yazıyordu.

26848660.jpg

Can Mumay’ın Hürriyet’teki haberine göre, Türk Hava Yolları uçağı ile İstanbul’dan İzmir’e gidecek Kutsal Bayraktar isimli yolcu 23 Kasım 2014 tarihli bileti için internetten online check-in yaptırdı. Fakat biletini almak için havalimanındaki THY noktasına gittiğinde kendisinin check-in’inin bulunmadığı sistemin başkasını öne aldığı söylendi ve biletinin başkasına verildiği aktarıldı. Bunun üzerine Kutsal Bayraktar THY’ye yönelik bir şikâyet dilekçesi yazdı ve 300 lira ödeyerek yeni bir bilet alarak İstanbul’a geldi. Bayraktar dilekçesini yazmasının üzerinden 1 gün geçmeden ilgililerin dilekçesine cevap vermemesini Twitter üzerinden eleştirdi. Bu olaydan sonra THY kendisine Twitter’dan dönerek uçuş bilgilerini istedi ve kendisine şikâyetiyle ilgili olarak bir e-mail attı.

Bu e-mail aslında standart bir ‘şikayetiniz alındı’ e-mailiydi fakat isim yerinde Sayın Kutsal Bayraktar yerine, “Sayın Yavş.k Yavş.koğlu” yazıyordu. Bunun üzerine vatandaş kendisine gelen bu maili sosyal medya üzerinden paylaştı. Attığı tweet kısa sürede 400’ün üzerinde retweet aldı. Konuyla ilgili açıklama yapan THY, ilgili personelle hakkında işlem yapacağını söyledi.

26848661.jpg

 

 

Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim