Son dönemde hızla yükselerek dünyanın en önemli sosyal medya platformları arasına girmeyi başaran Snapchat, intertnet devlerinin de dikkatini çekmeyi başardı.
Mobil uygulamayı satın almak için en istekli firma olarak görünen Facebook, 3 milyar dolarlık dev bir teklif yapmış olsa da Snapchat yöneticilerinden olumsuz cevap aldı. O günden bu yana hem Facebook hem de diğer firmalar benzer uygulamar geliştirmiş olsa da, Snapchat kendi alanının lideri olmaya devam ediyor. Ancak bu başarıyla da yetinmeyen firma, kullanıcılarına yeni ürünler sunabilmek için daha fazla paraya ihtiyaç duyduğunu açıkladı ve çıkışından beri ilk kez reklamlara yer vereceğini duyurdu. Kullanıcıların özel mesajlaşmalarında görünmeyecek ve görülmelerinin ardından kaybolacakları belirtilen bu reklamalar, bugünden itibaren platformdaki yerini alacak.