• BIST 9676.05
  • Altın 2502.409
  • Dolar 32.5883
  • Euro 34.8536
  • İstanbul 16 °C
  • Ankara 24 °C
  • İzmir 22 °C

Reklamla Büyüyün

Reklamla Büyüyün
Gaziantep Medya Platformu, GAMEP Başkanı Nazmi Özkoyuncu, küresel dalgalanmaların olumsuz yansımalarının ardından firmaların ilk harcama kalemi olarak...

Gaziantep Medya Platformu, GAMEP Başkanı Nazmi Özkoyuncu, küresel dalgalanmaların olumsuz yansımalarının ardından firmaların ilk harcama kalemi olarak reklamları kesmeleri üzerine uyarılarda bulundu. Yaşanan krizlerde reklama daha fazla ihtiyaç duyulduğunu belirten Koyuncu, " Asıl olan tabii ki tedbir almaktır, belli harcamaları kısmaktır, ama firmaların nefes aldığı mecra medyadır, bunu asla unutmayın" dedi.

Son dönemde ekonomi çevrelerinde yaşanan durağanlık karşısında çok sayıda marka değerin basın organlarında devam eden reklamlarını sonlandırması üzerine Gaziantep Medya Platformu (GAMEP) Başkanı Nazmi Özkoyuncu, firmalara önemli uyarılarda bulundu. Özkoyuncu, "Masrafları kısmak için reklamları durdurmak, zaman tasarrufu yapmak için saati durdurmaya benzer. Küresel dalgalanmaların olumsuz yansımalarıyla ülkemizde hatta şehrimizde de markalarımızın ilk harcamalarını reklamları durdurarak kesintiye uğrattıklarını görüyoruz. Asıl olan tabi ki tedbir almaktır, belli harcamaları kısmaktır, ama markaların nefes aldığı mecra da medyadır. Bunu asla unutmayın" diye konuştu.

"OLUMSUZLUKLAR KARŞISINDA "KAPTAN" OLUNMALI "

Krizi yönetmenin kaptanlık göstergesi olduğunu söyleyen Özkoyuncu "Siyaset, ekonomi, kültürel değişimler ve savaşlar, çevremizi sarsa bile, olumsuzluklarla yaşamayı öğrenmek zorundayız. Gemimizi o fırtınalı dalgalarda yüzdürmekte, bizi kriz yönetmede kaptan yapacak süreçtir. Tavsiyemiz her yıl olağan şekilde bu aylarda daralan ekonominin genelde küresel dalgalanmaların yansıması olduğu bilinciyle dikkatli hareket etmeleri ama ümit var olmaları gerektiğidir. Sakın unutmayın, Siz neye inanıyorsanız, ekibiniz ona inanır. Uykuya daldığınızda bile kalp atışı durmaz ancak belli oranda hızı düşer nefes aralığı düşer ama durduğunu kimse görmemiştir. Bu yaradılışa aykırı bir durumdur. Bu misal ile markalarda medya ile tüketiciye ulaşabildikleri ve oradan destek aldıkları için, iletişimi kısabilir ama tamamen kesemezler" şeklinde konuştu.

"REKLAMI DURDURAN REKABETİ KAYBEDER"

Piyasanın durgunlaştığı dönemlerde durmanın yanlış olduğunu söyleyen Özkoyuncu " Böyle zamanlar, size bir adım öne geçme fırsatı sunuyor. Üretmeye devam edin. İnovasyon ile müşterilerinize daha samimi ve fazla ilgi gösterin. Rakipleriniz dururken siz reklamla bir adım öne çıkın. Çok kazanmaktan vazgeçin ama kaliteli üretmekten vazgeçmeyin. Sabır denilen şey aslında mücadeledir. Piyasa durgun diye siz durmayın. Bir yandan üretime, bir yandan arza talep oluşturmak için kampanyalı reklama devam edin. Aksi halde stokları eriten kampanyalar yapmakta geç kalan, rekabetini kaybeden markalar konumuna düşersiniz. Hemen kontrolü ele alın ve dümene geçin. İşe markanızı anlatan güzel ve neşeli bir radyo reklamı ile başlayın. Medyayı da reklam ve PR anlamında yanınıza alın. Marka iki kanatlı kuş gibidir. Rüzgar kesildiyse kanatları çırpma vakti gelmiştir" şeklinde konuştu.

Kaynak: Haber Kaynağı
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim