• BIST 9645.02
  • Altın 2409.257
  • Dolar 32.5591
  • Euro 34.7092
  • İstanbul 15 °C
  • Ankara 14 °C
  • İzmir 21 °C

Prego, Satış Sonrası Hizmette De İddialı

Prego, Satış Sonrası Hizmette De İddialı
Bebeklerin sağlıklı büyümeleri ve gelişmelerinde büyük önemi olan bebek araç ve gereçlerinin yenilikçi markası Prego, sadece satıştaki başarısıyla...

Bebeklerin sağlıklı büyümeleri ve gelişmelerinde büyük önemi olan bebek araç ve gereçlerinin yenilikçi markası Prego, sadece satıştaki başarısıyla değil, satış sonrası hizmetteki üstünlüğüyle de dikkati çekiyor.

Satış sonrası hizmetlerin, markaların kalıcı ve sadık müşteri oluşturmada en önemli etken olduğunu belirten Prego'nun Yönetim Kurulu Üyesi Yusuf Dalmızrak, "Prego olarak bizi, rakiplerimizden farklı ve piyasada üstün kılan özelliğimiz; sağlıklı ve kaliteli ürünlerimizin yanı sıra yine Türkiye'nin her noktasına ulaştırabildiğimiz satış sonrası hizmetimizdir" dedi.

YAYGIN BAYİ AĞI

Yusuf Dalmızrak, Türkiye genelinde bayi sayısını 350'ye ulaştıran, 1000'den fazla noktada satışı gerçekleştirilen Prego'nun, bebek arabasından mama sandalyesine, yürüteçten bebek oto koltuğuna kadar ürünlerine gösterilen büyük ilginin nedenlerini anlattı.

Türkiye pazarına 4 yıl önce kazandırdıkları Prego markasının kısa sürede marka bilinirliğinin üst seviyeye ulaştığını anlatan Yusuf Dalmızrak, şunları kaydetti:

"Edirne'den Ardahan'a, İstanbul'dan İzmir'e, Ankara'dan Kocaeli'ye, Adana'dan Mersin'e kadar başta büyükşehirler olmak üzere Türkiye'nin her noktasında bayilerimiz var. Satış sonrası hizmetimizi de tıpkı ürünlerimizde olduğu gibi Türkiye'nin her noktasına ulaştırıyoruz.

Müşterilerimizle sıkı bir iletişim halindeyiz. Özellikle gelişen iletişim olanakları, müşterilerin; internet ve sosyal medya gibi mecralar üzerinden beklentilerini rahatlıkla dile getirmeleri bize yön veriyor."

"EMPATİ KURMAK ÖNEMLİ"

Sağlıklı bir satış sonrası hizmet için müşteriyi anlayarak, onunla empati kurmanın, güven hissi oluşturmanın önemine değinen Dalmızrak, "Prego olarak müşteri memnuniyetini her zaman en üst düzeyde tutan bir anlayışla hareket ettik. Teknik servis hizmetimizi her zaman diri tutuyoruz. Onarım için bize gönderilen ürünlerdeki sorunları en kısa zaman içerisinde çözüp, müşterilerimizin sıkıntı yaşamamasını sağlıyoruz. Çok sıra dışı bir durum olmadığı takdirde ürünü bir hafta içerisinde tamir edilmiş şekilde geri gönderiyoruz. Ürün ve hizmet kalitemizden, müşteri memnuniyeti anlayışımızdan, pazarlama stratejimizden ödün vermeyerek, umutla çalışmalarımızı sürdürüyoruz." ifadelerini kullandı.

"AİLELER GÜVENLE TERCİH EDEBİLİRLER"

Bebeklere hitap etmesi nedeniyle çok hassas bir sektörde çalıştıklarının altını çizen Yusuf Dalmızrak, "Anne ve babalar için evlatları onların en değerli varlıklarıdır. Onların güveni kendi hayatlarının bile önündedir. Bu nedenle bizim sektörümüzde bilinçli aileler önce güvenliğe dikkat ediyor. Güven bizim için ürünün estetiğinden de daha fazla önem taşıyor. Biz de ailelere, bizim araç ve gereçlerimizdeki üst düzey güvenlik vaat ediyoruz" diye konuştu.

Dalmızrak, konuşmasını şöyle sürdürdü:

"Sektörümüzde kaliteli ve sağlıklı ürün sunabilmek çok büyük önem taşıyor. Bizim tüm ürünlerimiz, Sağlık Bakanlığı'na akredite olmuş laboratuvarlarda gerekli testleri başarıyla geçmiş ürünlerdir. Bu yüzden aileler güvenle Prego'yu tercih edebilirler."

Kaynak: Haber Kaynağı
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim