• BIST 8718.11
  • Altın 2239.872
  • Dolar 32.3226
  • Euro 35.142
  • İstanbul 9 °C
  • Ankara 3 °C
  • İzmir 8 °C

Müşteri ilişkilerinde kişiselleştirme ve bankacılıkta müşteri deneyimi dönüşümü ’Dijital Sahnede’

Müşteri ilişkilerinde kişiselleştirme ve bankacılıkta müşteri deneyimi dönüşümü ’Dijital Sahnede’
Müşteri etkileşimi ve ses teknolojileri, bankacılık, e-ödeme ve finansal iş uygulamaları konuları "Dijital Sahnede Neler Oluyor?" temalı konferansta işlenecek.

Müşteri etkileşimi ve ses teknolojileri, bankacılık, e-ödeme ve finansal iş uygulamaları konuları "Dijital Sahnede Neler Oluyor?" temalı konferansta işlenecek. Konferans 24 Mayıs tarihinde İstanbul'da gerçekleştirilecek.

Çağı yakalamada yeni formülün dijitalleşme olduğu bir zamanda, gerçekleşen "Dijital Sahnede Neler Oluyor?" İş dünyasında bir adım önde olmak için, dijital teknolojilere yatırım yapmanın yanında, şeffaf olmak ta büyük önem taşıyor.

Avrupa'nın en büyük 6'ncı yazılım firması olan Asseco SEE, müşteri etkileşimi ve ses teknolojileri, bankacılık, e-ödeme, ve finansal iş uygulamaları konularını "Dijital Sahnede Neler Oluyor?" temalı konferans ile 24 Mayıs tarihinde İstanbul'da bir otelde aynı çatı altında topluyor. Konferansta, son teknolojilerin, hedeflerin, beklentilerin dijitalleşme çerçevesinde hangi yöne doğru evrildiğini sektörün önde gelen isimleri katılımcılar ile paylaşacaklar. Ayrıca, omnichannel müşteri deneyimi ve iletişim merkezi çözümleri alanında küresel liderlerden olan ve konferansa platin sponsor olarak katılan Genesys, bankacılıkta müşteri deneyimi dönüşümü ve müşteri hizmetlerinde kişiselleştirme odağındaki sunumlarıyla ile programa katkıda bulunacaklar.

Asseco SEE'nin bölgedeki en önemli iş ortaklarından olduğunu belirten Genesys Türkiye Ülke Müdürü Murat Tipi, "Müşteri sadakatini artıracak hizmet alanlarını tanımlamak gelirleri ve müşteri memnuniyetini artırmak için hayati öneme sahip. Fakat bu hizmetlerin nasıl uygulanacağını bilmekte aynı derecede önemli. Bazen aynı anda da olacak şekilde birden çok hizmet kanalını kullanan müşterilere en iyi hizmeti vermek için omnichannel yaklaşımından yararlanmak ekibinizin başarısı için bir anahtar durumunda" şeklinde konuştu.

Müşteri hizmetlerinde kişiselleştirmeye yönelik çözümler ile Genesys'in küresel deneyimlerinden faydalanarak sektördeki eğilimleri ve beklentileri öngörebildiklerini vurgulayan Asseco SEE Satış Müdür Mutlu Akar, "Müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda geliştirdiğimiz çözümler ile çağrı merkezi, sosyal medya ve back office gibi tüm iletişim kanallarınızı tek bir platformda bir araya getirerek uçtan uca Müşteri Deneyimi Yönetimini mümkün hale getiriyoruz. Tüm iş ve çözüm ortaklarımız ile sürdürdüğümüz uzun iş birliklerimiz sayesinde edindiğimiz bilgi ve deneyimi, kişiye özel çözümlere dönüştürerek katma değerli servisler sunmaya devam edeceğiz'dedi.

Kaynak: Haber Kaynağı
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim