• BIST 9693.46
  • Altın 2509.906
  • Dolar 32.5696
  • Euro 34.7707
  • İstanbul 14 °C
  • Ankara 21 °C
  • İzmir 18 °C

Mağdur vatandaş yaşadığı sorunun çözmek için gittiği belediyede dövüldü

Mağdur vatandaş yaşadığı sorunun çözmek için gittiği belediyede dövüldü
Kahramanmaraş Büyükşehir belediyesi bir süre önce şehir içi ulaşımda toplu taşımayı rahatlamak adına Elektronik Ücret Toplama Sistemi olan "Kahraman...

Kahramanmaraş Büyükşehir belediyesi bir süre önce şehir içi ulaşımda toplu taşımayı rahatlamak adına Elektronik Ücret Toplama Sistemi olan "Kahraman Kart" uygulamasını başlattı. Sisteme abone olan Osman Çalık (35), yaşadığı sorunu şözmek için gittiği belediyede dayak yediğini söyledi.

Osman Çalık, kartına yükleme yapmak için gittiği işlem merkezinde görevlilerle ilgili sorun yaşadı. Sorunun çözümü için Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Daire Başkanlığı'na giden Çalık, iddiaya göre burada personel olduğunu öne sürdüğü kişiler tarafından darp edildi. Yüzünde morluk ve kanamalar oluşan Çalık, darp raporu alarak şikayette bulundu.

'BELEDİYENİN 7. KATINDA BENİ DÖVEN ŞAHSI APAR TOPAR KAÇIRDILAR'

Mağdur vatandaş, kamusal alanda dayak yediğini ve kimsenin kendisiyle ilgilenmediğini öne sürdü. Başına gelenlere tepki gösteren Çalık, görevlilerden şikayetçi olacağını belirterek şunları kaydetti: "Kartımın ayın 9'unda vizesi bittiği için 9'u da hafta sonuna denk geldiği için sadece bu noktada dolum yapıldığından yüklemesini yaptıramadım. Çünkü Cumartesi ve Pazar günleri Kart İşlem Merkezi çalışmıyor. Koskaca Büyükşehir Belediyesi'nde bir noktada abonman kartların dolumu yapılıyor. Bunun için belediyeye şikayet etmeye gittiğimde 7'nci katta Ulaşım Hizmetleri Daire Başkanlığı'nda bu sistemi Kahramanmaraş'a getiren ve ihalesini alan kamu personellerinin gözü önünde belediyenin 7'nci katında dövülüyorum. Darp raporu alıyorum ve şikayetçi oluyorum."

Belediyenin bir kamusal alan olduğunu ve bir vatandaş olarak şikayet etmek için gittiği birimde nasıl dayak yediğine anlam vermediğini belirten Çalık, "Bu nasıl bir belediyecilik hizmeti? Bunu kesinlikle anlayabilmiş değilim. Yetkililerin bu konuya müdahale etmesini ve gerekli tahkikatın, kamu personeli hakkında gerekli işlemin yapılmasını istiyorum. Karakola şikayette bulundum. Polis de çağırmadılar. O arada beni döven şahsı da apar topar oradan kaçırdılar ve kimse benimle ilgilenmedi. Polisi bile kendim aradım ve şikayette bulundum. Polis geldi ifademi aldı, hastaneden darp raporu aldım ve gerekli şikayette bulundum. Düşünün koskoca Büyükşehir Belediyesi'nin 7'nci katında beni dövüyorlar kimse olaya müdahalede bulunmuyor ve beni döven adamı oradan apar topar kaçırıyorlar. Ben bir vatandaşım ve belediyenin 7'nci katında nasıl dövülüyorum anlamış değilim. Olayın şokundayım. Valiliğe gittim orada da bana kesinlikle yardımcı olmadılar. Hiç kimse bu konu hakkında bana yardım etmiyor ve sessiz kalıyor. Dava açacağım, şikayette bulundum." açıklamasını yaptı.

BELEDİYE: KONUNUN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ VE PERSONELİ İLE HERHANGİ BİR İLGİSİ YOK

Diğer yandan iddiayla ilgili açıklama yapan Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Muhammet Fatih Ertaş, kavganın Kahraman Kart personeli ile bir vatandaşın belediyede karşılaşıp, karşılıklı olarak tartışması sonucu gerçekleştiğini öne sürdü. Ertaş, "Konunun Büyükşehir Belediyesi ve personeli ile herhangi bir ilgisi yoktur." dedi.

Mağdur vatandaş yaşadığı sorunun çözmek için gittiği belediyede dövüldü

Mağdur vatandaş yaşadığı sorunun çözmek için gittiği belediyede dövüldü

Mağdur vatandaş yaşadığı sorunun çözmek için gittiği belediyede dövüldü

Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim