• BIST 107.041
  • Altın 143,530
  • Dolar 3,5635
  • Euro 4,1526
  • İstanbul 25 °C
  • Ankara 21 °C
  • İzmir 26 °C

Kullanıcılara müjde!

Kullanıcılara müjde!
Facebook 2015 yılından itibaren haber kaynağında çıkan reklam içeriklerin sayısını azalatacağını duyurdu.

Facebook 'tan yapılan açıklamada, şirket tarafından yapılan son anket çalışmalarında, kullanıcıların, Haber Kaynağı'nda tanıtımdan çok arkadaşları hakkındaki hikayeleri ve ilgilendikleri sayfaları görmek istediklerini ortaya çıkmasının ardından Facebook, pormosyonel sayfa paylaşımlarını azaltmak için çalışmalara başladığı belirtildi. Anket çalışmasına katılanlara göre, organik paylaşım olmalarına rağmen reklam gibi hissettiren mesajların ortak özelliklerine yer verilen açıklamada, "İnsanları yalnızca bir ürünü almaya ya da bir uygulamayı indirmeye zorluyorlar. Gerçek bir içeriği olmadan, insanları çekilişlere katılmaya zorluyorlar ve reklamlardaki içeriğin birebir aynısını kullanıyorlar" ifadeleri kullanıldı. 

DAHA AZ GÖRÜNECEK
Açıklamada, Ocak 2015'ten itibaren, bu tarz mesajlar Haber Kaynağı'nda daha az görüleceği kaydedildi. Haber Kaynağı'nın, Facebook'ta takip edilen kişilerden ve sayfalardan gelen haberlerle sürekli güncellenen haber listesi olduğu belirtildi. 

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 293 75 48 | Faks : 0212 293 75 49 | Haber Scripti: CM Bilişim