• BIST 109.073
  • Altın 145,075
  • Dolar 3,4999
  • Euro 4,1284
  • İstanbul 23 °C
  • Ankara 25 °C
  • İzmir 28 °C

KTO’da Üye Memnuniyeti 2014 Yılına Göre Yüzde 12 Artış Göstererek Yüzde 70’e Ulaştı

KTO’da Üye Memnuniyeti 2014 Yılına Göre Yüzde 12 Artış Göstererek Yüzde 70’e Ulaştı
Kayseri Ticaret Odası Üye Memnuniyet Araştırması sonuçları açıklandı.

Kayseri Ticaret Odası Üye Memnuniyet Araştırması sonuçları açıklandı. Kalite Yönetim Sistemi uygulamaları gereğince her yıl yapılan anket sonucunda, 2015 yılında üyelerin memnuniyet oranında bir önceki yıla göre yüzde 12 artış olduğu tespit edildi.

Yapılan araştırmaya ilişkin bilgi veren Kayseri Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Hiçyılmaz, yönetime geldikleri günden bu yana üye memnuniyetini ön planda tutan bir anlayışla çalıştıklarını ve 2015 yılı araştırması sonuçlarının da bunu desteklediğini belirtti. Üye memnuniyeti araştırmalarının yıllara göre oranlarını da paylaşan Hiçyılmaz, "2001 yılında yapılan araştırma sonucunda KTO üyelerinin memnuniyeti yüzde 31, 2011 yılında ise yüzde 51 olmuştur. 2014 yılında yapılan araştırma sonucunda üyelerin memnuniyeti yüzde 63'e ulaşmışken 2015 yılı Aralık ayında yapılan araştırma sonucunda memnuniyet yüzde 70'e ulaşmıştır" dedi.

Araştırmada yönetim kuruluna destek konusunda da önemli verilerin ortaya çıktığını belirten Hiçyılmaz, "Katılımcıların yüzde 64,7'si Yönetim Kurulumuzu desteklemektedir. Bu orana kararsızların yüzde 22 civarındaki oranının anket mantığı gereğince yarısının katılması ile destek oranı yüzde 75'i aşmaktadır" dedi.

Üye ile ilişkilerin yürütülmesi bakımından büyük önem verdikleri Üye Temsilciliği Sistemi'nin de yapılan araştırma ile memnuniyet oranının ölçüldüğünü kaydeden Hiçyılmaz, " Araştırmada, katılımcıların yüzde 63 civarı bu uygulamadan memnun olduğunu belirtmiştir. Yine kararsızların yarısının bu orana katılması ile memnuniyet oranı yüzde 74'e ulaşmaktadır. Bu sonuç, Üye Temsilciliği Sistemi'nin, Oda üyeleri tarafından benimsendiğini göstermektedir" diye konuştu.

Başkan Hiçyılmaz, "Üyelerimizin memnuniyeti başarımızın göstergesidir. Yapmış olduğumuz hizmetlerimizde yakalanan memnuniyet çıtası gelecek yıllarda daha artacaktır. Üyelerimize en iyi şekilde hizmet edebilmek için bundan sonra da elimizden gelenden daha fazla çaba göstereceğiz. Kayseri Ticaret Odası Üye Memnuniyet Araştırması çalışmasında katkısı bulunan Prof. Dr. Mahmut Özdevecioğlu başta olmak üzere herkese teşekkür ediyorum" şeklinde konuştu.

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 293 75 48 | Faks : 0212 293 75 49 | Haber Scripti: CM Bilişim