• BIST 9722.09
  • Altın 2428.571
  • Dolar 32.5199
  • Euro 34.8
  • İstanbul 15 °C
  • Ankara 21 °C
  • İzmir 19 °C

Keçiören Belediyesi Vatandaşla Arasındaki Mesafeyi Sıfırladı

Keçiören Belediyesi Vatandaşla Arasındaki Mesafeyi Sıfırladı
Keçiören Belediyesi, sosyal medya aracılığıyla internet üzerinden vatandaşlara ulaşıyor.

Keçiören Belediyesi, sosyal medya aracılığıyla internet üzerinden vatandaşlara ulaşıyor. Keçiörenliler, belediye hizmetlerini Facebook ve Twitter hesaplarından takip etme imkanı bularak, belediye ile aktif iletişime geçebiliyor.

Teknoloji ile hizmetleri bütünleştiren Keçiören Belediyesi, sosyal medyayı da aktif bir şekilde kullanıyor. Facebook, Twitter ve Youtube gibi sitelerde bulunan kurumsal hesapları aracılığıyla vatandaşlara ulaşan Keçiören Belediyesi, sadece duyuru ve ileti amaçlı değil çift taraflı iletişime de geçerek vatandaşların istek ve önerilerini iletmelerine imkan tanıyor. Keçiörenliler, Keçiören Belediyesi tarafından gerçekleştirilen sosyal ve kültürel etkinlikler, projeler, açılışlar ve belediye ile ilgili haberleri takip ederek anında haberdar olabiliyor. Belediye ile vatandaşlar arasında kurulan bu sosyal medya köprüsü mesafeleri ve fiziksel engelleri de ortadan kaldırıyor. Vatandaşlara bir klavye kadar yakınlaşan Keçiören Belediyesi, hatta akıllı telefonu olan vatandaşlar tarafından deyim yerindeyse cepte taşınıyor.

"KARŞILIKLI İLETİŞİME GEÇİYORUZ"

Belediye olarak sosyal medyayı aktif bir şekilde kullandıklarını ve kurumsal olarak sosyal medyada yer aldıklarını belirten Keçiören Belediye Başkanı Mustafa Ak, sosyal medyaya ilk adım attıklarında "sosyal medya iletişim stratejisi" oluşturduklarını söyledi. Vatandaşların sosyal medya aracılığıyla kendilerine her türlü konuda ulaşabildiklerini belirten Ak, takipçilerle karşılıklı iletişime geçtiklerini vurgulayarak, "Facebook, Twitter ve Youtube'da sadece mesajlarımızı iletmek için değil, çift taraflı bir iletişim kurmak için yer alıyoruz. Vatandaşlarımızın sosyal mecralar aracılığıyla bize ilettikleri düşünce ve isteklerini dinliyoruz. Bu talep ve önerileri raporluyor ve yanıtlıyoruz. Aynı zamanda belediye olarak etkinliklerimizi, yapmış olduğumuz çalışmalarımızı, projelerimizi günlük olarak takipçilerimizle paylaşıyoruz. Vatandaşlarımızın belediyemizin hizmetlerinden ve faaliyetlerinden daha hızlı bir şekilde haberdar olmalarını sağlıyoruz. Sosyal medya bireylerin, toplumun gündemini, düşüncelerini çok daha kolay bir şekilde takip etmemize imkan tanıyor. Bu bakımdan Keçiören Belediyesi olarak sosyal medyaya önem vererek, takipçilerimizden gelen istek ve düşüncelerle kendimizi ve hizmetlerimizi geliştirebiliyoruz" diye konuştu.

Kaynak: Haber Kaynağı
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim