• BIST 82.363
  • Altın 147,033
  • Dolar 3,7764
  • Euro 4,0385
  • İstanbul 8 °C
  • Ankara 0 °C
  • İzmir 8 °C

İnce bir bel için 4 hareket

İncecik bir bele sahip olmayı hangi kadın istemez ki.
Karın ve bel bölgenizdeki yağlardan kurtulmanız için evde yapabileceğiniz birbirinden basit 4 hareketi antrenör Fatih Dilaver sizler için anlattı.
 
İşte o hareketler...
 
1-Alt karın kasları için
 
Sırt üstü yatıp, ellerinizi belinizi zorlamaması için poponuzun altına koyduğunuzda bele binen yükü azaltmış olacaksınız bu pozisyonda iken bacaklarınızı yerden kesip makas şeklinde kaldırabilir, dizleri karna çekip uzatabilir ve iki bacağı hiç bükmeden yukarı aşağı kaldırabilirsiniz. Bu hareketler alt karın dediğimiz göbek kısmınızdaki yağlanmalar için sürekli yapıldıkları takdirde etkili olacaktır.
 
2-Belin arka kısmı için
 
Belin arka kısmını çalıştırmak için bu kez yüz üstü yatmanız gerekecek. Ters mekik denilen bir hareket var bu hareketle gövdenin üst kısmını geriye doğru kaldırarak çalışabilirsiniz. Tamamen arka grubu devreye sokan bu hareket popoyu da sıkılaştırıyor. Daha ileri seviyesinde; üst beden ve ayakları aynı anda havaya kaldırarak yapabilirsiniz.
 
3-Yan karın kasları için
 
Aynı şekilde yan uzanmalısınız. Gövdenin üst kısmını kaldırarak esneme hareketi yapılabilir. Bu hareketi bacakla da destekleyebilirsiniz. Bacaklarınızı ve gövdenizi ters yöne doğru esneterek (yan taraflarınızı sıkıştıracak şekilde) yaparsanız daha etkili olacaktır.
 
4-Side band
 
Yan kasları çalıştırmak için iki elinize dumbell ya da su şişesi alıp yanlara esneme yaparak yan karın kaslarınızı çalıştırmış olursunuz.
 
 
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 293 75 48 | Faks : 0212 293 75 49 | Haber Scripti: CM Bilişim