• BIST 9795.76
  • Altın 2427.694
  • Dolar 32.5699
  • Euro 35.0032
  • İstanbul 25 °C
  • Ankara 26 °C
  • İzmir 24 °C

Hipermarket deneyimi artık “Bambaşka” olacak

Hipermarket deneyimi artık “Bambaşka” olacak
CarrefourSA, Forum İstanbul'da kapılarını açtığı yeni hipermarketi ile birlikte alışılagelen gıda reyonlarının yanı sıra Türkiye'de ilk niteliğindeki...

CarrefourSA, Forum İstanbul'da kapılarını açtığı yeni hipermarketi ile birlikte alışılagelen gıda reyonlarının yanı sıra Türkiye'de ilk niteliğindeki sistemler ile müşterilerine bambaşka bir deneyim kazandırmayı hedefliyor.

Avrupa'nın en büyük alışveriş ve yaşam merkezlerinden biri olan Forum İstanbul'da yeni hipermarketinin kapılarını açan CarrefourSA müşterileri ile buluştu. Diğer hipermarketlerdeki alışılagelmişliğin önüne geçerek Türkiye'de bir ilk niteliğindeki indüksiyonlu kasa sistemi, engellilere özel alışveriş desteği, eve teslim hizmeti, yeni nesil elektrikli ulaşım araçlarından drone başta olmak üzere birçok farklı ve eğlenceli teknoloji ürünüyle "Bambaşka Bir CarrefourSA" sloganıyla açılan hipermarket büyük beğeni ile karşılandı. Aynı zamanda kasiyersiz kasa sistemiyle zamandan kazandıracak olan hipermarket, görüntülü destek hizmeti ile de tüketicilerine farklı ve anında çözüm sunacak.

10 bin metrekarelik alana kurulan, toplam 13 milyon TL yatırım ve 180 kişilik bir ekiple hayata geçirilen Forum İstanbul CarrefourSA için düzenlenen açılış törenine Sabancı Holding Perakende Grup Başkanı ve CarrefourSA Yönetim Kurulu Başkanı Ata Köseoğlu, CarrefourSA Genel Müdürü Z. Hakan Ergin ve Hipermarket Satış Direktörü Şenol Arpacı ile CarrefourSA Yönetim Kurulu ve İcra Kurulu Üyeleri katıldı.

"CarrefourSA, farklı hizmet ve uygulamalarla başarısını artıracak"

Sabancı Holding Perakende Grup Başkanı ve CarrefourSA Yönetim Kurulu Başkanı Ata Köseoğlu, Sabancı Topluluğu olarak gıda perakendeciliği sektöründe CarrefourSA gibi önemli bir markayla yeni yatırımlara imza atarak geleceğin perakendeciliğine uzandıklarının altını çizerek şunları dile getirdi:

"Sürdürülebilir gelişim vizyonuyla sinerjisi yüksek, dinamik ve etkin bir yapıyla perakende sektöründe faaliyetlerimizi sürdürüyor, yenilikleri takip ederek bu yenilikleri tüketicilere yansıtacak yatırımlara imza atıyoruz. Böylesi bir yapıyla tüketicilerimize daha etkin ve daha verimli bir şekilde hizmet sunmak için yeniliklerle dolu market yatırımlarımızı, tüketici ihtiyaçlarını gözeterek şekillendiriyoruz. Bugüne kadar tüketicilerine sunduğu ve sektör adına örnek ve öncü olan, yenilikleriyle başarıya ulaşan CarrefourSA, farklı hizmet anlayışı ve uygulamalarıyla başarısını artırarak müşterilerine en iyi hizmeti sunmaya özen gösteren bir perakende markasıdır."

CarrefourSA Genel Müdürü Z. Hakan Ergin ise açılışta yaptığı konuşmasında yeni mağaza ile birlikte müşterilerine en teknolojik ve en yeni şekilde hizmet vereceklerini söyleyerek, "Aylık ortalama 2,4 milyon ziyaretçisi olan Forum İstanbul'da yer alan yeni hipermarketimizi tüketicilerimizle buluşturmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Forum İstanbul CarrefourSA, Türkiye'nin en yeni ve en teknolojik hipermarketi olarak tüketicilerimizin aileleriyle birlikte gün boyu tüm ihtiyaçlarını giderebileceği bir yaşam alanı olarak hizmet verecek. 7'den 70'e hitap eden ve ülkemizde bir ilk olan yenilikleri yeni mağazamızda hizmete sunuyoruz. Örneğin drone kafesi ile satın aldığınız drone'ları hemen test edebilecek, yeni nesil motor scooter'ları marketimizden satın alabilecek ya da kısıtlı bir zaman içinde alışveriş yaptıktan sonra poşetleri taşımak yerine eve teslim hizmetimizden faydalanabileceksiniz. Tüm bu hizmetleri, tüketicilerimizi birebir dinleyerek elde ettiğimiz geri dönüşler sonucunda marketlerimizde uygulamaya başladık. Böylece hipermarketlerimizde tüketicilerimize hem günlük yaşamın ihtiyaçlarını hem de her geçen gün gelişen teknolojik ürünleri sunar olduk" dedi.

Gıda alanında farklı tatlar ve reyonlar

CarrefourSA Hiper Satış Direktörü Şenol Arpacı da tüketicilerin ihtiyaçlarını karşılamak için ayırdıkları zaman dilimini keyifli bir alışverişe dönüştürmek için birçok yenilik sunduklarını belirterek, "Uzmanlık alanımız taze gıda konusunda yerli tohumlar kullanılarak yetiştirilen sebze - meyveler ile coğrafi işaret onayı almış ürünlerimizi tüketicilerimizle buluşturuyoruz. Aynı zamanda içinde deniz ürünlerinin bulunduğu bir akvaryumun yer aldığı balık reyonumuzda sezonunda 80 - 85 çeşit balık sunuyor, taze ve bol çeşit ile hizmet veriyoruz. Et konusunda da "Dry Aged" gibi farklı lezzet arayan damaklara hitap eden reyonumuzla yine bu alandaki hizmet anlayışımızı yansıtıyoruz. Balık veya et reyonlarımızdan ürün satın alan tüketicilerimiz, dilerlerse bu ürünleri ünlü Şef Vedat Başaran'ın danışmanlığında yakın zamanda açılacak olan Lezzet Arası'nda pişirterek anında tüketebilecekler ya da paket yaptırıp evlerine götürebilecekler. Kendi ürettiğimiz bagetlerden ekşi hamura farklı ekmek türleriyle taze pasta çeşitlerinin yer aldığı fırınımız, dünya lezzetlerini mutfaklarına taşıyanlar için hazırladığımız dünya lezzetleri reyonumuz, sağlıklı beslenmeyi bir hayat biçimi olarak belirleyen tüketicilerimiz için organik ürünlerimizle farklı ihtiyaçlara cevap verebiliyoruz" şeklinde konuştu.

"Yalnızca gıda değil tekstilden zücaciyeye kadar tüm reyonlarımızda yeniliklere imza atıyoruz" diyen Şenol Arpacı, "Ev tekstilinden zücaciyeye, küçük ev aletlerinden beyaz eşyaya kadar geniş bol çeşitle evlerde ihtiyaç duyulabilecek tüm ürünlere reyonlarımızda yer veriyoruz. Kadınlar için kozmetik reyonu, çocuklarımız için her yaş grubuna yönelik oyuncağın yer aldığı cıvıl cıvıl bir reyon ve evcil hayvanı bulunan tüketicilerimize için sağladığımız ortam ile Forum İstanbul CarrefourSA, ideal bir alışveriş imkânı sunuyor" dedi.

"Al Gelsin" servisi ile paketler istenilen saatte evde olabilecek

"CarrefourSA olarak yalnızca fiyatlardan değil, zamandan da tasarruf ettiriyoruz" diyerek "Al Gelsin" servisini de anlatan Arpacı, "Kısıtlı zaman içinde alışveriş yaptıysanız ve poşetlerinizi yanınızda taşımak istemiyorsanız "Al, Gelsin" servisimiz doğrultusunda müşteri hizmetleri departmanımız, poşetlerinizi adresinize teslim ediyoruz" şeklinde konuştu.

Yaşlılar ve engellilere özel hizmetler

Arpacı, "Hem çeşit hem de hizmet anlamında teknolojiyi en iyi şekilde kullanan ve tüketicilerine geniş bir ürün gamı sunan hipermarketiz" sözünü vurgulayarak özellikle engelli ve yaşlılar için sundukları yeni hizmetlerden de bahsetti. Arpacı,

"Teknolojiyi hem ürün bazında reyonlarımıza taşıyor hem de yaşlı ya da engelli tüketicilerimizin hayatını kolaylaştırmak için hizmetlerimizde kullanıyoruz. Onlar için hayatı kolaylaştıracak yeniliklere imza attık. Yaşından dolayı işitme problemi yaşayabilen ya da gürültüden rahatsız olan tüketicilerimiz için özel iki kasa oluşturduk. Bu kasalarda hem kulağa takılabilen işitme cihazları bulunduruyoruz hem de kasalardan geçerken marketteki mevcut gürültüyü duymalarını engelleyebiliyoruz. Yine alışveriş yapması gereken ancak yaşından dolayı zorluklar yaşayabilen tüketicilerimize kişisel asistan tahsis ederek rahatlıkla alışveriş yapmalarını sağlıyoruz. Engelli tüketicilerimizi de unutmadık, hipermarketimizdeki özel akülü araçlarla kendilerine konforlu bir alışveriş imkânı sunuyoruz" ifadelerini kullandı.

En teknolojik hipermarket

Son olarak yeni teknolojik cihazlara ve yeni nesil ürünlere geniş ürün yelpazesi sunduklarını da dile getiren Arpacı, "Türkiye'de ilk kez bir markette yeni nesil motor scooter ve elektrikli bisiklet satışı gerçekleştiriyoruz. Yine günümüzde büyük ilgi gören dronelar için bir kafes oluşturduk, bu kafeste tüketiciler satın alacakları droneları deneme imkânına sahipler. Ülkemizde de yaygınlaşmaya başlayan ve inovasyon açısından sürdürülebilir gelişime açık olan robotlar da, artık hipermarketimizde reyon olarak yer almaya başladı. Teknolojik ürünlerin yanı sıra teknolojiden faydalanan bir marka olarak "Hızlı Kasa" uygulamamızla tüketicilerimize kasiyersiz kasada ödeme imkânı sunuyor, kiosklardan alınabilecek e-fatura sistemi ile yine zamandan kazandırıyor, müşteri hizmetleriyle görüntülü olarak konuşulmasını sağlayan "Görüntülü Destek" hizmetimizle de alışverişi daha kolay hale getiriyoruz. Marketlerimizde tüm tanıtım faaliyetlerini akıllı ekranlar üzerinden tüketicilerimize ulaştırıyoruz. Teknoloji konusunda tüketicilerimizin çözüm ortağı olurken kullandıkları teknolojiyi korumanın da önemini biliyoruz. Bu çerçevede de olası bir kazada cep telefonunuzun kırılmaması için marketimizde bir de telefon kaplama bölümü oluşturduk" diyerek sözlerini tamamladı.

Hipermarket deneyimi artık “Bambaşka” olacak

Hipermarket deneyimi artık “Bambaşka” olacak

Hipermarket deneyimi artık “Bambaşka” olacak

Hipermarket deneyimi artık “Bambaşka” olacak

Kaynak: Haber Kaynağı
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim