• BIST 107.206
  • Altın 142,796
  • Dolar 3,5533
  • Euro 4,1312
  • İstanbul 28 °C
  • Ankara 30 °C
  • İzmir 29 °C

Bülent Arınç, Yiğit Bulut'un maaşını açıkladı

Bülent Arınç, Yiğit Bulut'un maaşını açıkladı
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç Yiğit Bulut'a TRT'nin ödediği maaşı açıkladı. Arınç, Yiğit Bulut'un aldığı parayı çok izlendiği için verdiğini söyledi.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın Danışmanı Yigit Bulut’un TRT’de yaptığı programdan aylık 10000 TL maaş aldığı ortaya çıktı.

CHP Antalya Milletvekili Av. Gürkut Acar, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın Danışmanı Yigit Bulut’un TRT’de program yapmasını TBMM’ye taşırken, Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Yiğit Bulut’a haftada 2500 TL ödendiğini kaydetti.
CHP’li Acar’ın önergesini yanıtlayan Bülent Arınç, TRT’nin doğru, yansız ve yorumsuz habercilik anlayışıyla, kamuoyunu ilgilendiren konularda gerekli, yeterli ve doyurucu yayınlar yapmakla yükümlü olduğunu kaydetti. Arınç, “TRT bu görevini bu çizgi çerçevesinde layıkıyla yerine getirmeye çalışmaktadır” dedi.

ARINÇ MAAŞI SAVUNDU: ÇOK İZLENİYOR

“Derin Analiz” programının TRT’de iç yapım olarak hazırlandığını ve haftada bir yayınlandığını söyleyen Arınç, “Bu program Kurumun en çok izlenen yayınları arasında yer almaktadır. Programa Yiğit Bulut konuk olarak katılmakta, kendisine telif ücreti çerçevesinde bölüm başı 2500 TL ödemede bulunmaktadır. Anılan programın dışında Başbakanımız Sayın recep Tayyip Erdoğan’ın danışmanlarının konuk olduğu başka bir yapım bulunmamaktadır” dedi.

TRT BAŞBAKAN’IN TELEVİZYONU

Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç’ın yanıtını değerlendiren Acar, “TRT tarafsızlığını tamamen yitirmiş, yurttaşların parasını AKP propagandası için çar çur etmektedir. Başbakan’ın kadrolu danışmanları bir yandan AKP’ye ve Başbakan’a övgüler düzmekte, bir yandan da bunun için para almaktadır.
Bunlardan biri de Yiğit Bulut’tur. Yiğit Bulut, kısa bir süre öncesine kadar ağır eleştiriler yönelttiği AKP Hükümeti ve Başbakanı’na övgüler sıralamakta, geçmiş dönemleri kötülemektedir. TRT’nin, sadece Başbakan’ı ve Hükümet’in icraatlarını övmek, Hükümet’i ve Başbakan’ı eleştirenleri kötülemekten başka bir içerik taşımayan program için kaynak harcaması ve böyle bir programı yayınlamasının, kamusal hizmeti yayıncılığı, TRT Yasası ve Anayasa’da tanımlanan ‘tarafsızlık’ ilkesi ile bağdaşmadığı açıktır. TRT, yurttaşın, Türkiye’nin değil Başbakan’ın televizyonu olmuştur” dedi.

www.istanbulhaber.com

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2009 İstanbul Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 293 75 48 | Faks : 0212 293 75 49 | Haber Scripti: CM Bilişim